עופר בר יהודה - בלוג אישי

עופר בר יהודה

אהלן חברות וחברים יקרים, בהתרגשות רבה, אני כותב בלוג אישי זהו בלוג עופר בר יהודה שלי, שבו אני מספר מעט על עצמי והרבה על האהבות שבי

אני ילד גדול, בן 66, עם שישה ילדים, 17 נכדים וכולם מקסימים.

בתקופה האחרונה יצא לאור ספרי האוטוביוגרפי "ציונות על רגל וחצי". בוודאי אתם תוהים למה "רגל וחצי"- ובספר זה אני מתרגש לשתף אתכם במהלך חיי הסוערים.

שירתי כמשק חבלה בחטיבת הבקעה (ארץ המרדפים). במהלך מרדף אחר חוליה שמנתה 4 מחבלים שהיו בדרכם לירושלים לביצוע פיגוע רצחני, תוך כדי ניסיון חילוץ קצין מיחידה 202 עליתי על מוקש. התוצאה הייתה קטיעת רגל שמאל והתרטשה לי רגל ימין.

אני לא חושב שפציעתי והנכות שלי הפכו אותי למשהו מיוחד- מה שכן מיוחד בסיפור חיי הוא מה שעשיתי עם רגל וחצי- עשייה שכל כולה אהבת המולדת ואהבת האדם.

בספרי שזורים 85 סיפורים אישיים אותנטיים המשקפים את מהלך חיי, והתמודדות מטורפת עם פציעתי.

בספר יש הרבה סיפורים ואירועים של אהבות:

  • אהבת האדם
  • ואהבת המולדת

אשמח לשתף אתכם בבלוג שלי בסיפורים נבחרים מספרי.

יום נפלא לכולם,

עופר בר יהודה

אגב, אני מזמין אתכם לבקר גם בדף הפייסבוק שלי. אני גם מתחזק בלוג נוסף שבו גם אפשר לקנות את ספרי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הזדהות ואמפטיה, עם יום השואה/ יום הזיכרון.

התנדבות אמיצה בארגון" השומר החדש"

השתתפות מרגשת בשבוע הספר- מאת עופר בר יהודה