עופר בר יהודה – מרצה השנה 2022

 שלום לכם, חברות וחברים יקרים. הכותרת שלמעלה אינה המצאה שלי...

מוקדם יותר השנה, השתתפתי בתחרות "מרצה השנה" שאורגנה על ידי "TLC מועדון מרצים וטאלנטים". ההרצאה שבחרתי להעביר נסובה על דרך התמודדותי עם הפציעה אותה אני סחוב עוד מימי שירות הקבע שלי בצבא. השתמשתי בהרצאה כפלטפורמה לקדם את ספר הביכורים שלי "ציונות על רגל וחצי".

אמנם יש לי ניסיון לא מועט בהרצאות ככלל ובהרצאות על ספרי בפרט, אך עדיין היתה זו הפתעה נעימה לזכות במקום הראשון בתחרות מרצה השנה !

עופר בר יהודה- מרצה השנה לשנת 2022

 

בין המתמודדים שעליהם גברתי- כולם מוכשרים ואיכותיים ביותר ניתן לציין את:

- רז עטייה – בהרצאה  "האדם מחפש משמעות"

- צחי ברדוגו – שהעביר הרצאה מרתקת שכותרתה: "אני אבא שלך, איך קוראים לך?"

- שלמה בוסקילה עעם הרצאתו "הערכה - הערכ"ה"

- ענת יפה – עם הרצאה מרתקת- "מה הקטע המנצח שלכם?"

- רן גרין – שאף הוא העביר הרצאה מעניינת ביותר בנושא "אמנות במרחב הציבורי"

- מזל חופי – על נושא "האם שיח השנאה הוא גזרת גורל?"

- אריה שבי – בהרצאה "סוד המצוינות היפנית ומה ישראל יכולה ללמוד מכך"

כאמור, על אף התחרות הקשה והמרצים המוכשרים שמחתי לשמוע על זכייתי במקום הראשון בתחרות מרצה השנה לשנת 2022

הנה ההרצאה לפניכם



תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הזדהות ואמפטיה, עם יום השואה/ יום הזיכרון.

התנדבות אמיצה בארגון" השומר החדש"

פתחתי חשבון בלינקדאין